söndag och helgen fortsätter kan jag lova!

Jag har haft en av de bästa helger ever, no fukkin doubt, men än är den inte över!
jag återkommer när den är de för nu sitter jag bara här med bakismagen och vill bajsa sönder toan, men icke jag ska röra mej mot centrum och köpa kebabrulle, tjockis som jag är kommer jag stå där och vänta tills dom öppnar kl 12.00!!
Solen skiiiiiiiiner bror, blir nog en glass i väntan på att de öppnar.

BY THE WAY! Va på nuh linga igår, träffade gullis bruden som tydligen gillar min blogg, jag vart jätteglad, och de har du med bevis att jag kommer ihåg detta idag!! kommer dock inte ihåg vad du hette, FörLÅT!
Hon gillar din blogg med Livet, kul va? nu skuttar Beres därinne, i can feel it from here!
Det är tydligen vi som är the shiiiiiet har jag hört!



fred in och fred ut!

Kommentarer
Postat av: L

HAHHAHAHh ska vi ha bloggträff bre? hahahahahaah kul att folk gillar att jag är fett tråkig.

Postat av: the stalker from nuh linga

haha jafan kööör på en bloggträff ;P lol. nää men ja diggar era bloggar tjejer! ni e sköna.

blesss / Lola =)

2010-05-05 @ 01:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback