jag stal den av nettis.

10 favoriter:
Färg:
grönt är skönt
Mat: grillad jävla fisk, seafood överhuvudtaget.
Band: capleton
Film: juno
Bok: zahiren & alkemisten
Sport: öl & fotboll
Årstid: alla utom vinter
Veckodag: fredag
Glassmak: chocklad
Tid på dygnet: 22

9 för tillfället:
Humör: taggad
Smak: citronvatten
Kläder: mjukisbyxor
Bakgrund: vadå?
Nagellack: turkos
Omgivning: livingroom, nystädat
Irritationsobjekt: att jag måste tvättabort gårdagsen obehagliga smink, orka.

8 första:

Bästa vän:
karar
Screen name: inget minne men något på skunk
Husdjur: missan
Piercing: näsan
Förälskelse: karar
Musik: hanson fo sure
Bil: mammas första dock, grå ful skruttig jävel
Kyss: karar

7 senaste:

Cigarett
: imorse
Mat: mackor
Dryck: citronvatten
Biltur: skjuts hem från klubben imorse
Kyss: 2 veckor sen
Spelad låt: high grade - capleton
TV-program: last man standing

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
ja, dumt gjort!
Brutit mot lagen: självfallet.
Blivit arresterad: några gånger för mycket
Badat naken: yes sir
Varit med på TV: 14 åriga rebellen
Kysst någon du inte känner: ja de har jag gjort

5 nej tack:
Kläder:
prasselbyxor FÖRIHELVETE!
Mat: pölsa
Musik: schlager är ju förjävligt
Dryck: sån där äcklig tjock juice och mammas "jättegoda" rabarbersaft
Personlighetsdrag: horungar av alla sorter

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
söp och dansade natten lång
Du kan höra just nu: tvn och ja, mr fire man!
Du inte kan leva utan: musik och mat
Du gör när du har tråkigt: läser eller kollar på film

3 personer:

Du kan berätta allt för:
cristian & min syster
Du tycker om: så många underbara människor i mitt liv!
Du hatar: pernilla wahlgren, die bitch die!

2 val:

Kaffe eller te:
te
Vår eller höst: gillar båda

1 önskan: jag vill ju bli rik. men viktigaste är väl egentligen att de jag älskar mår bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback