snål-ove borde få en loska i pannan.

såg ju på solsidan nyss. vem blir inte irriterad? jo du hade rätt, jag vart.
varför är de ingen som säger åt ove att dra åt helvete? Han är ju så sjukt jävla dum i huvudet.
det som gör mej ännu argare är ju att de säkert finns sånna där mongon. jag önska jag träffa ett
för jag skulle fan inte hålla käften. ove borde veta hut.


ps. jag hr ju börjat dejta snubbar igen. den senaste var ju ingen hit.
har dock träffat en ny nisse nu. det enda jag akn säga om honom är att så fort jag ser på han blir jag glad och börjar garva.

har funderat en del på varför jag börjat träffa snubbar så "tidigt" efter base. ja jag har ju iaf kommit på varför.
karln har ju vart i uk och jag här , hur mycket till förhållande har vi haft.
jag behöver absolut inte ha pojkvän, men däremot behöver jag EN stadig balle. EN som jag kan träffa ungefär när jag vill och som gör mej nöjd och glad.

den här nissen har jag inte äns fått balle av dock.
men han är charmig så innåthelvet. alex och jag pratade om de i helgen.
charmiga killar är FARLIGA killar. attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback