senaste 4 åren med han var visst en lögn

base base base, hora hora hora.
jag vill DÖDA, STYCKA, STRYPA!

tänkte inte skriva om detta i min blogg därför jag skämdes så mycket över att fått veta detta.
sen slog de mej att jag borde inte skämmas. han är äcklig, inte jag.

ni vet han, mitt ex, han från uk, han ni vet, han som jag lämnade mina vänner, familj och sverige för,
han som ville gifta sej med mej? vet ni vem jag menar?
den han finns inte. eller han finns men han är bara ett stort skämt.

under dessa 4 år jag slösat på denna otroligt äckliga hora SÅ HAR HAN JA, guess what?
haft ett förhållande med sin babymama, ja dom har tydligen vart tillsammans i hela 10 år.
hon som var ett engångsligg som ledde till en liten flicka.
ett ENGÅNGSLIGG!

nu har hon flyttat till tyskland med lilla sötisen för att komma bort från detta äckel som kallar sej base.
häromdagen ringer base mej och säger att det är mitt fel att jag inte får träffa hans dotter.
MITT FEL?! jaha och hurfan får du ihop det i ditt lilla trånga huvud?
jag måste erkänna att han spelat sitt game jävligt väl. men jag har lärt mej någon jävligt viktigt av detta.
lita ALLTID, ALLTID på din magkänsla, för den har rätt!



Kommentarer
Postat av: N E T T

fyfan vilket viiiiiiiiiider!!!!!

tur att de är over och att du verkar ha hittat någon ny och bra?! :)

Postat av: N E T T

jaa, men de förstår man ju, tillit är ju så svårt att få tillbaka för folk. händer det en sak så påverkar de ju allt nästan...

med mig är de vell okej. studenten och massa andra saker som stressar och tynger ner. men de funkar :)

2010-04-22 @ 08:43:51
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: sap/nbo

juck vilket fucking freak asso! DEt roligaste e att alla killar har en liten horunge inom sig!

2010-04-22 @ 12:46:34
URL: http://newblogorder.devote.se
Postat av: same same

hey gurl,looks like we got played the same way. bara det att jag var dum nog att skaffa barn med mitt äckliga hor-x. men det stämmer det du skriver,VI ska inte skämmas,för det är dom som gjort fel. anyhow,couldnt agree more med magkänslan,ALLTID rätt! livet leker vidare,och vi har blivit klokare på vägen. nuff love.

2010-04-28 @ 22:57:29
Postat av: e l m i r a

ohfan.. jag minns när du o jag fick kontakt för ett par år sen precis när du flytta dit tror jag, för hans skull.. and now this. magkänsla är verkligen allt, man måste läsa igenom raderna och inte vara naiv! be strong du, han ska skämmas! not u!

2010-05-02 @ 07:08:01
Postat av: Anonym

tack tjejer!

2010-05-02 @ 11:34:29
URL: http://ayawib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback