idag skiner solen i min värld (och utomhus)



juddi, ayawi & zaroy.
jag vet att jag ser ut som en tjackhora, men de är bara gulligt.

idag steg jag upp kl 06.10 för att röra mitt feta arsle mot simhallen.
fett soft på morgonen man bara simmar med alla tanter och snygg-badvakten jobbar inte.
we love it, samma visa imorgon igen! NU SKA FLÄSKET BRÄNNAS!!
jag har vart keff på blogg och särskilt på bilder, jag är så dålig!
men idag är jag bra! BTW har hittat ett jobb som jag verkligen vill ha, på BEN & JERRYS!
Jag ska gå dit imorgon och visa mitt söta nylle.

imorgon kommer min bästa storasyster och hälsar på mej i stan! åhh som jag saknat henne!
jag hoppas solen skiner imorgon med.

stjärten!

Kommentarer
Postat av: sis

ses imorn :D

2010-04-08 @ 23:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback