2009, vilket jävla kuk år.

helt ärligt, så tror jag inte att jag orkar snart, jag är så utmattad och det enda jag känner är tomhet.
vi var och kollade på matchen igår, real-milan, när vi kom hem vid halv ett inatt så var våran dörr uppbruten med en jävla kofot. vi har haft inbrott.
min underbaraste mac finns nu hos nått litet luder till husby barn, de som gör mej mest frustrerad är att vi typ vet vilka de var, jag orkar fan inte. jag drar till uk i början av november jusst nu har jag ingen som helst lust att komma tillbaka till sverige. de här året har BARA vart skit.

de började förjävligt i januari med att en fitta bröt min arm.
sen har jag mått fett dåligt för att jag var arbetslös så länge.
en kompis har åkt in i år. vi har fått smällar i ansiktet igen igen och igen av människor vi trodde var våra vänner.
martin va en fitta mot mej, clarence va en fitta mot alex.
och förra veckan gjorde snuten razzia i min lägenhet, dom hittade såklart nada, men endå och nu detta. listan kan göras så jävla lång med mer saker som hänt men vem fan pallar.

jag vet att efter regn kommer solsken men jusst nu känns de som solen har dött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet väl att man alltid skapar sina egna helveten?



jag säger inte att du får skylla dej själv, men du skriver att du vet vem som gjort inbrott, alltså är det från någon skum efterfest eller någons kompis kompis, vad vet jag. det är bara du själv som kan rensa upp ditt liv.



jag brukade vara precis som du, och nu har jag allt jag saknade. bra jobb, bra boende, bra relationer, bra ekonomi och faktiskt mycket lättare.



det handlar bara om att bryta upp från sitt destruktiva liv. du har säkert en hatkärlek till det just nu, men det kommer komma en tid då du bara är trött på allt, så var det för mej. jag tror det är det som kallas för "att bli vuxen".



det kommer nog ordna sej, lycka till.

2009-10-22 @ 17:39:54
Postat av: ayawi

helt ärligt så har du rätt, jag tror jag är där precis nu.

2009-10-22 @ 22:08:44
Postat av: steph

NEJ! va? fuck..

2009-10-23 @ 22:11:01
Postat av: L

Keep ya head up!

Postat av: sis

Allt kommer bli bra, skit i materiella ting och lägg energi på det som verkligen betyder något. Uk blir ett bra uppbrott men livet här finns ju kvar att reda ut senare när du fått tillbaka energin. Här finns alltid plats för dig<3 Love u!

2009-10-31 @ 13:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback