tjeniiiiiiiiixen

hej jag är gay jag vet.
befinner mej jusst nu i dalarna hemma hos mina kära mamma.
vi har nyss ätit en fin taco middag, jag, mamma, karln hennes and likkle brother. asmys var det, till maten dracks de rödvin och jag måste erkänna efter två av deras jumboglas så är aya lite på lyysen, men de är mys.
mamma tog de lungt när hon serverade mej vin, jag är ju fortfarande barn i hennes ögon tills jag blir ca 40 som hon själv uttryckte sej, men sen så kommer ju alltid mors karl och fyller på min alkohol som vanligt. jag tror han gillar att schupa mej lite lätt full, samma sak i kreta, hörru skaru ha en till bärs eller?
ATT JAG SKA, så får han en liten ilsken blick av mamma. hahaha.
it´s family, woonderbart!!
imorgon kommer storasyster, helene och alexandra hit också, MYYYYS ví ska ha grillfest på fredag och jag längtar.
ibland e ´de så rackarns underbart att komma ut till landet hos mori!
MOOD: happy hoe.



pussn.

Kommentarer
Postat av: Bia

Va myyyyyysigt! Jag vill också uppleva landet känslan!

2009-05-15 @ 11:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback