kefft väder inna di dalarna

det är grått och regningt här, tröökigt, vad blir av idag lixom? slappa i guess.
har varit här sen i onsdags, har vart riktigt mysigt faktiskt.
Helene, Alexandra och storasyster kom som sagt i torsdags, vi har grillat, schupit och pun.
mina tjejer åkte hem igår för de skulle jobba idag (monday) aah det hade jag också gjort om det inte var så att de dragit ner på våra tider på jobbet, så jag har gått från heltid till halvtid, så jävla surt. särskillt när man trivs på jobbet också.
Så de är ju bara att söka fler jobb, vilket jag gör everyday.
Vad har mer hänt, jo jag har sytt fem kuddar till nya lägenheten, STOLT tjej, för jag e egentligen inge duktig på att sy, kollar man nära på dom så ser man att de kanske inte är snyggast gjort men vafan de ser fina ut endå. Sömmmarna är inte särskilt raka osv.

Förövrigt så vet jag fortfarande inte hur jag ska hantera Gibbs, men jag låter det vara tills vidare.
Har dock en sjuk längtan tillbaka till UK, ska försöka mej på en veckas resa i sommar iaf, får se om fan jag kommer ha råd med tanke på hur de blev med jobbet nu, men hoppas.
Men då blir de en Julia visit till huvudsak tror jag. Cos i just don´t know.

Förövrigt så kan jag säga så här om Horungen, DIN TID ÄR SNART KOMMEN, hahaha, ohh this is gonna be so fukkin fun, förmodligen så kommer inte horungen våga ta sej till sthlm äns, NADAS PROBLEMAS för då tar vi oss till gävle.

och förövrigt TIGEEEEEEH på torsdag då jävlar ska vi fira en födelsedag like never befooooooore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback