sunday sunday

hej bröder & alla andra.
klockan är 16:08 och jag håller på att laga frukost, jag vaknade inte nyss men har suttit framför datorn och bara degat.
igår va jävla slappt, jag lämnade inte änns lägenheten igår de va sweeeeet.
danight, maria, feddy och hans vän va här, vi chillidillade som vanligt, älskar ju dessa dagar!!
men jag skulle vilja säga en sak FÖRLÅT syster för att jag inte kunde komma till hejdåfesten, jag ville verkligen mer än allt men jag hade inte en krona, förlåt.
nu sitter jag typ och väntar på attalexandra ska vakna också, att maria ska komma.
och veckan bjuder fan på jobb alltså, och en uppryckning, jag måste skaffa mej ett nytt jobb, de e fn inte lätt men nu har jag bestämt mej att jag ska ha ett illa kvickt, jag måste fara till billy och barcelona, jag måste fara till uk och de finns så mycket jag måste shoppa så  vafan ett heltids jobb är vad jag behöver mer än allt!

laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback