soligt bror

de har hänt i 2 dagar nu, att vi vaknar upp med sunshine, man blir ju så glad:)
en mindre gladare nyhet som hände mej igår gjorde mej till en ännu argare tjej.
jag skulle ju äntligen få sätta igång och jobba igår, (kanske inte äntligen men jag behöver ju jobba)
anyways när jag kom dit så skulle jag ju få en headset eftersom jag inte kan hålla i telefonhoran.
jo visst fick jag ett headset, men inget som funkade dock så jag gick till min chef -


jag- "ulla den här funkar ju inte"
chef- "den ska funka"
jag- "men den funkar inte, har ni inga fler?"
chef- " ja men då är jag ledsen den har alltid funkat förr, då vet jag inte vad jag ska göra, tyvärr hörru"
jag- "meh.. så vadå du menar att jag inte kan jobba tills min arm är läkt?"
chef- "jag kan inte göra något åt saken, du får väl gå hem om du inte kan ha telefonen i axeln"
jag- "hejdå"

är hon dum eller? jag brukar faktiskt oftast gilla ulla (när hon inte är tjurig)
telefonen i axeln i flera timmar? vill hon jag ska bli handikappa där med nu eller? vad är de frågan om?
hatar världen mej?
jag jobbar på ett telefonföretag men idiotera har en headset som inte funkar så nu kommer jag inte kunna jobba på hela februari, förihelvete va jag hatar mittliv, va ska jag leva av i mars då? vatten eller?

men mest så hatar jag salla, va du tvungen jag kan ju ffs inte göra ett jävla skit.
KUK-HOR-FAN-HELVETES HORUNGEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde du och wilma var kompisar

som det kan bli :/

2009-02-10 @ 17:52:59
Postat av: Anonym

jo de var vi tills hon förstörde alltihopa. synd men jsg hundar inte efter horungar!

Postat av: billy

HAHAHAH! be ulla dra at helvete. och bryt hennens arm sa ber du henne koppla in det dar javla headsettet. jag vagrar att du ska leva pa vatten, fatta om du skulle bli smal? vems mage skulle jag da fa klamma pa?! JAG HATAR ULLA!!! fitt ulla pulla

2009-03-11 @ 17:00:27
URL: http://chio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback