en jävla bra anledning till bloggtorkan..

...is what i have!
ja det är så att vårat internet knasat/knasar förfärligt och man pallante lixom bara!
igår informerade en old friend of mine att hon faktiskt knarkar ayawi-bloggen som hon uttryckte sej och då vart jag ju självklart väldigt glad och peppad föratt snacka om allt de där som egentligen inte nån bryr sej så skitmycket om men endå tar sej tid att läsa, så tack Jackie :)
whats new firends? de kan jag berätta för er!
MITT GIPS ÄR LONG FUKKIN GONE :) så jävla skönt att bli av med skiten nu måste jag bara träna och träna och träna upp min hanled och fingrar för inget funkar som de ska, kan inte böja på handleden inte tummen heller speciellt mycket för den delen!
jobbigt är de, särskilt när läkaren sa till mej att de kommer ta MÅNADER, och upp tilll ett år tills jag e helt återställd, om de blir helt återställt då, fett jobbigt, horungen som gjorde de, oh like i said before, you are gonna pay!
för övrigt? Ja jag hatar fortfarande salla och hans äckliga brud tamila, och yes jag hatar fortfarande wilma med, it wont go away ni tre äcklar mej mest av alla människor jag någonsin stött på!
ENOUGH SAID ABOUT YOU!
NOG OM ER DAGS ATT PRATA OM MEJ!
haha. ikväll känner jag för att kuuuka ur, som vanligt då, jag känner alltid för att kuka ur sa danight, haha true say!
men idag e de min första fredag utan gips på över en månad så daaaaaaaaance with me people, nu är frågan, blir de utgång eller hemsup?
båda är trevligt, men, jag känner för att gå ut faktiskt, men vaaaart? finns inget ställe som lockar speciellt idag faktiskt, eller mja kanske metro? 90s klubben e igång igen, fint.
synd bara att han som spelar musiken är en snuskis som jag helst iikke vill stöta på, kanske ska spara mej på utgång tills på onsdag när vi ska på pete rock? de kommer ju bli kuul som attan förhoppningsvis!
men berns har heller aldrig gjort mej besviken(förutom priset ajajaj mitt kort gråter varje gång jag köper en bärs där)
men alltid kul där!

för övrigt annars? jo syster min är ju i asien, jag funderar riktigt mykt på att sälja lite aktier och åka ner och chilla in asia hennes sista månad heller iaf minst 2 veckor, shiit va de skulle sitta fint med värme, snorkling, bad, sol, kall öl och bara vara i paradise, gush så lovley!
ja de bara måste bli så, i need it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback