drygahelveteskliandesepegips

fyhelvete!! jag har kukont i min arm/hand och de vill inte försvinna heller trotts pillerknaprandet,
sen emellanåt klias gipset så sjukt mycket, jag håller på att få psyk!!!!!
jag hade tänkt att jobba idag också men min arm gör ju så sepeont.

oj föreesten haha, i got things to tell u people!!
mannen kom ju inridande på en vit häst från uk härom veckan, detta pga av mina brutna handled.
anyways i fredags innan jag och babes skulle ta tåget mot trinity så möter vi ju på horungen som bröt sepearmen i centrum.
shiit pomfritt, HAHAHA jag har garvat åt detta ganska länge nu.
min karl tar tönten åt sidan, jag vet inte vad som sägs eller görs, vilket kanske var lika bra. MEN när jag blir ropad åt deras håll står han och bönar och mer om förlåtelse hahhahahahaha, "snälla förlåt, vad vill du ha? pengar?" nää din tönt jag vill inte gå med pain och ett sepegips som kliar så innåthelvete jag vill kunna öppna mina jeans själv innan jag ska skita, va tror du.
han forsätter "men snälla hanna kolla på mej när jag pratar med dej iaf" shit jag önskar jag spelade in honom och visade de för varenda kråka han känner, stackarn han skulle dö, eftersom allt han har e sina grabbar, hans grabbar som inte heller har några ballar, som också går på tjejer, har ni änns bråkat med någon av samma kön förr? så patetiskt.
men vet ni vad sallah förtjänar? han förtjänar ett gäng killar med ballar, han förtjänar en riktig misshandel, en sån han förmodligen aldrig fått. du vet vad som väntar nu fugly face.

men de stördaste i det hära är, detta, allt detta "gjorde han för sin tjej" ( ja för enligt hans verision gick han emellan och jag råkade ramla och byta min arm/hand haha kom igen, du behöver bara kolla på mej en gång för att inse att så va inte fallet, seriöst jag e ingen skinny bitch min arm går inte av pga ett fall haha, isf hade jag nog hunnit bryta varenda ben i kroppen vid de här laget, men om nån står och sparkar på en tjej liggandes, är de nog lite mer möjligt att de bryts, vad tror du salla? ) tillbaka till hans tjej, Tamila, haha ok kan jag få börja med att säga att den här tjejen är född år 1985! 85! och hon beter sej fortfarande som jag gjorde när jag var 13 och hade fububyxor på mej. hon började ju med att kasta flaskor på min sambo föratt hon fått för sej i sitt nöthuvud att min sambo vill ha hennes retard till kille, kom igen, vem vill ha han förutom du Tamila? han väger typ  45 kilo och har ingen balle,  vad ska man med han till?

Tamila? Anyone?






Kommentarer
Postat av: L

Känner inte bruden. Har inget större intresse utav de heller. Men hon slog en flaska i min kompis huvud ett nyår för ett par år sedan.

Men hon är inte helt hel den där bruden.

Postat av: nuuuums

hahaha du e ju så skööön Hannah pannah :P

2009-02-04 @ 15:59:09
Postat av: nuuuums

hahaha du e ju så skööön Hannah pannah :P

2009-02-04 @ 15:59:35
Postat av: billy

shit hanna. fan va galet det har later. hoppas du mar bra! vi saknar dig som fan! ps. jag skratta som fan av allt du skrev. later roligt men sjukt! hade jag varit storre hade jag dodat alla de. men du vet jag, liten och klen kan fan inte gora nagot! PUSS!!!!!!!

2009-02-05 @ 11:50:19
Postat av: billy

shit hanna. fan va galet det har later. hoppas du mar bra! vi saknar dig som fan! ps. jag skratta som fan av allt du skrev. later roligt men sjukt! hade jag varit storre hade jag dodat alla de. men du vet jag, liten och klen kan fan inte gora nagot! PUSS!!!!!!!

2009-02-05 @ 11:50:45
Postat av: Jackie

du är stört skön hännie. på horan bara.

2009-02-05 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback