silversyster min.

HOLA!
ganska nyvaken tjej, astrött men kan ikke sova mer! lika bra har tvätttid om 20 min, åhh jag orkar verkligen inte med men måste verkligen har inget rent, fuuuukk it.
aja hade fått ett sms av systra vi halv åtta, shes in sthlm :) så jag ska in till stan sen och möt'na, hoppas att solen kommer fram så kan hon bjuda mej på en kall bärs i sooooooln, hehe jag e så hemsk.

min syster är den bästa hon räddar mej alltid ur mina ekonomiska kriser, som nu den här månaden, hade inga paraa till hyran, vem är inte guld och låner mej? JO FÖR DE E MAAAAALIN (muminlåten)
fint fint fint hon ska fåå någonting riktigt fint av mej en dag, kan jag lova!

måste kvista till tvättstugan (som btw e på andra sidan gatan aaaaaaaslångt, pallante)
herrååååå

"likkle me" & min Danight
detta tillståndet är saknat, in the fukkin zoooone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback