my ppl

tjenis penis, jag vet, jag SUGER på att uppdatera vill verkligen bli bättre på de och de skall bli ändring på de, vet bara inte när.
anyways, idag var jag, maria  alex på rättegång, en vän till oss som var den misstänkte, hela rättsalen utom han och hans advokat kollade snett på oss, varför? för att vi är den misstänktes vän?
jag kan säga så här, folk är dum i huvudet. en av de målsägandes farsa kom till oss och skulle börja jiddra, för att vi är hans vänner?
vi var dom enda som var där för han på rättegången idag och han är väl människa precis som horfarsan som började jiddra med oss? han tyckte tydligen att vår vän var en skitstövel, oss med eftersom han är vår vän och vi stod bakom honom, och stötta han genom att vara där, hade de varit så att han begått en våldtäkt, slagit en tjej eller något i den stilen hade jag aldrig ens funderat på att gå dit, men han är en bra kille.
tillbaka till horfarsan, seri-jävla-öst, han skulle hålla ögonen på oss iaf, de gjorde han jävligt klart, det som gör mej så förbannad är:
1. Människan ska vara en så kallad "vuxen" person, han börjar jiddra med tre småtjejer (i hans ögon borde vi vara de iaf, nu är de ju så att jag räknas ju också som vuxen nowdays, men seriöst jag e 20 och ser ut som 16, leave it hora)

2. han kommer från ingenstans och hoppar på oss föratt våran vän är misstänkt för ett rån på hans son, vi är där, han frågar varför, maria svara att han inte har med de att göra, för seröst vem fan e han? har han med det att göra? HELL NO

3. vuxna klagar på oss unga, jag vet så måååååååånga "vuxna" som beter sej barnsligare än ett barn, jag blir så sjukt jävla sepeförbannad! feeeeeeeeel mää?

det var det iaf, sen va de en till gubbjävel som kaxade  mot oss, och var uppkäftig, jag blir så arg arg arg (igen) hehe.
är det inte de äldre som ska vara förebilder och föregå med bra exempel till oss yngre, FUCK THAT, iaf när de  gäller sånna här horungar.
enough med ilskan,

SOLEN SKINER, DE VA FINT VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDER:)
man blir så glad, lycklig, positiv, kreativ, fantasifull och lyckligt, dont we love it !!
imorgon blir det gävle, de ska bli så kul, träffa helen innan hon far till tokyo ( jag är så avis)
nums och ami kommer också till gävle, och han, han den där som jag gillar och gör mej varm i kroppen, skall med fara, de skall bli fint:)
så nu vänner, skall jag ta en cigg i fönstret och njuta av den sista solen för dagen,

kärlek mina fina, kända och okända läsare.
today, life is good.

Kommentarer
Postat av: Sarah

idiotfarsa, ska han va arg på nån e det isf din kompis som e misstänkt o inte ni som bara va där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback