men åh horunge hon e.


OKEJ, NÅN, NÅN har raderat mitt inlägg om horungen, jag tror att de är horungen, har haft samma lösenord sen jag va elva och de vet ju hon om, fuck it, pallar ju inte skriva ett till jusst nu men de kommer.

annars? jag har jobbat hela dan om mina fötter luktar apa nu, kul.
ska tagga till kärrtorps IP snart och lira lite boll, ok jag kommer spela i typ 10 min sen kommer jag sätta mej ner och kedjeröka och kolla på men de är ju endå trevligt!

vad händer på valborg då gullleungar? blir nog uppsala för min del iaf, om de inte blir så att jag måste jobba, hoppas ej!!
whats new mer?
ja vår kära lägenhet går ju ut sista  maj så vi ska lämna bagis:( känns lite trök, trivdes här, eller ja kanske inte självaste bagis, hänger ju inte ut här speciellt mycket men nära till söder.
anyways, vi ska flytta till en fyra i Husby, jag, alexandra, clarence och toven. skönt som fan att vi fått lägenhet men känns inte så där superkul att flytta tillbaka till husby, aja 3 positiva saker finns de iaf, kommer bo närmare Zaroy, kommer bo nära min gulle Danight och de blir ju faktiskt närmare till jobbet :)
hoppas på att de ska bli rättegång snart nån jävla gång så jag kan få mitt rackarns skadestånd och börja spara paraaa  så jag kan köpa mej en egen lägenhet så småningom (jag får inte festa upp dessa penagr, fast jag vill de)
men jag e fan snart 21 och måste börja tänka på min rackarns framtid, jag ska bli rik och ha en snuskigt fin lägenhet, ett hus på landet  och ett hus i karibien, ja mitt krigande för de, börjar typ i höst för jusst nu m¨åste jag hitta en lösning till hur jag ska ha råd att köpa käk den kommande månaden, men de löser seeeeeeeej, ja de gör de alltid!

föreesten, har jag berättat för er att vi skall fara till mauritius i december i 5 veckor? sooooooooooooooooft, can't wait, så bli så rackarns wonderbaaaaaart.


pejs.

Kommentarer
Postat av: L

Husby. Så du ska bli en blue line bitch... Fifan för att överge greenline weedline

Postat av: Sarah

fan va nice med mauritius..jag vill också

2009-04-28 @ 20:27:08
URL: http://estailo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback