lutan fyah

JAG KOM JU PÅ EN SAK!!
imorgon är det 3 april alltså ett år sen lutan spelade här i sthlm,
och som alla mina nära vet så ÄLSKADE jag lutan, han var min största absoluta favorit och jag skulle kunnat få betala för att få ligga med han, ungefär så mycket älskade jag karln.
men observera ÄLSKADE, jo för 3 april 2007 var också den dagen jag fick träffa han på hans hotellrum, och ja,
jag fick ligga med han utan att betala, hehe.
jag var så glad i typ 4 månader och matade med att jag fick pippa LUTAN FUCKING FYAH!
alla tyckte jag va ball, men om sanningen ska fram.
Lutan är INGEN trevlig kis. kan jag finna ord? ja de kan jag faktiskt.
han var en riktig  TJURGUBBE.
de som gör mej lite ledsen i efterhand var absolut inte ballen, den var det inget fel på, den va riktigt STOR as in big anaconda, de gillas ju, hehe.
men tillbaka till de som gör mej lite ledsen, jo jag kan inte älska karls musik som jag gjorde förr.
de försvann liksom med tjurerriet, han levde liksom inte upp till sin musik, han är liksom inte samma lutan längre.
de gör mej ledsen, ja, jag saknar jag och lutan i hörlurarna, för han gjorde mej på G, glad och han tilltalade mej med hans underbara reggiemjuuusiiik, not anymore though.
not like before. ja, jag saknar honom, på den tiden jag inte visste att han va tjurapan no 1.





























well, shit happens.

Kommentarer
Postat av: Bia

Men shit hanna! Här skippade vi inte några detaljer. Inte blyg du elleh.. hehe pöss

2009-04-07 @ 10:36:28
Postat av: idriss

tjaaa aya här var du rak på saken heeh härligt

pussss

2009-04-12 @ 12:16:08
Postat av: A

what´s deal med att man vill ha sex med sina favoritartister? haha jag fattar verkligen inte, sure du gillar musiken men dang att ta det till den nivån? =)

2009-04-21 @ 14:37:30
Postat av: Anonym

FÖR DE ÄR SEXIGT!

OCH HAN VAR SEXIG!!!

tills efter jag legat med han!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback