tröök.

mja, jag e typ deppig också, eftersom jag inte har en krona och ett sånt fruktansvärt shopingsug, jag vet seriöst inte vad jag ska ta mej till. jag hittar så mycket snyggt, överallt, SHITPOMMFRITT GE MEJ ETT JOBB NU VAFAN!
något som gorde mej lite glad idag var iaf när morsans karl kom hem från tyskland så har sötdjuret köpt min favorit parfym till mej, mjaaaaaaau jag älskar dej elle. de är den godaste jag vet. mmmmmm.


och idag så är de Jewel som gällt, repeat hela dan har hon vart på men jag gillar henne hon e söt, och gör låtar som man mycket väl kan känna igen sej i, iaf jag och ja. hon är bra.
jag är så uttråkad att de är sjukt, så de blir fan till att se space chimps nu, de är dags!

Kommentarer
Postat av: sis

faan va snäll han är då! jag vill också ha!!!

2008-11-13 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback