rnb damerna jag inte kan vara utan

Jag har så tråkigt, spelar tetris, ja hela dagarna faktiskt, i can't stop.
men medans jag spelar gillar jag att lyssna på musik, och på senaste dagarna har de varit my girls of rnb.
Vi kan ju börja med Tweet, aah jag ÄLSKAR henne, hon är nån jag tycker absolut har fått för lite uppmärksamhet, jag tycker hon är guld, jag lyssnar på henne jämt och när jag inte gör de så sjunger jag hennes låtar för mej själv, och längtar tills jag får höra henne igen, typ. låter kanske lite geeky men gosh what i like her!
så har vi ju så klart MJ, hon är ju helt jävla gudomlig, och precis som Tweet så förmedlar hon så galet mycket känsla i hennes låtar, u can feel therepain when you listen to it liksom, dom två damerna är mina absoluta favoriter!
Sen så har vi ju TLC, aah jag är helt galen i TLC, bästa tjej gruppen genom tiderna ja ok TLC och the supremes då, men dettaa inlägg är om rnb bruttorna som äger DEJ! MAJU!
Jag saknar musik från dem efter att Lefteye dog, tänk va mycket bra musik de skulle kunna giva denna värld om hon fortfarande var vid livet, men jag tycker Tboz och Chilli gör helt rätt i att inte fortsätta, it just wound't be the same utan Lefteye.
Och nu när vi är inne på damer som gått bort så kommer vi ju också till Aaliyah, hon har vart grym sen dag ett enligt mej, ett stort plus e ju att hon dansar, hennes videor kan jag kolla på om och om och om igen, Aaliyah skulle jag också önskat att hon fortarande levde för hon skulle också fortsätta ge ut musik som är dunder, Rest in peace lixom, men jag önskar att ni levde och kunde ge mer av det goda.
Sen har vi ju då också Ciara, hon är absolut ingen speciellt duktig sångerska och är egenligen inte särskilt bra, men det är någonting med henne som bara får mej att gilla henne som attan, samma sak där hennes videor kan jag ha på repeat tills du ber mej sluta.
Sen vill jag påpeka att jag faktiskt inte är sådär dunder mycket för rnb, de är inte min favorit genre om man säger så, men dessa damer gör vardagen bättre för mej iaf, GREAT THEY ARE!




Vilka är era favoriter?

Kommentarer
Postat av: elmo

Keyisha Cole, Jazmine Sullivan och Brandy är mina favorit R&B töser, utan tvekan.





nah im still here:) bytte namn på bloggen bara.. fet ankh iallafall, letat igenom hela götet men de är inte lika stora.. vill ha en sån fet RING..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback