mary do uana, come free my mind.

gullisar, idag mår jag fan bra, bättre än bra, jag är glad!
jag ska fara till gävle strax, alexandra kommer dit + att nicole kommer imorgon! åh de ska bli så mys att umgås med mina tjejer, enda som saknas är helen nu, men hon kommer hem på söndag, hoppas att jag hinner träffa henne, åh hon har säkert haft det asbra i malaysia!
sen finns det ett till stort + dem ringde mej idag och vill att jag ska komma på intervju till en tjej som personlig assistent, jag hoppas verkligen jag får jobbet, håll tummarna för mej!


Kommentarer
Postat av: elmaco

LIFE.. har letat efter en ankh länge.

vart har du köpt din?

Postat av: aya

egypten gullis, men jar har en till som jag tänkte sälja, den är dock inte lika fin tycker jag, lägger upp den på bloggen om några dagar!

skulle skriva till din blogg men den finns inte, är de sant? va hende`?

2008-11-23 @ 14:15:06
URL: http://ayawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback