lördags slapp

idag har jag bakat cupcakes, igen, det vart chocklad och saffran, dom vart dunder!
händer inte mycket idag, bara hemma och tjocka framför en film.
jag är typ fortfarande bakis sen torsdags, jag och min gullis Spe gick ut, vi började på Söderkällaren, och sen gick vi till Mama Africa, haha, ja genom att bara säga de förstår ni väl att kvällen typ slutade i kaos, jag hade en jävla  dryg fucker efter mej som ville absolut att jag skulle följa med han hem, och jag var en hora, och en fitta för att jag inte ville de, han som hade bjudit mej på en öl och allt, haha shit, det finns så jävla mycket puckon, jag vart lack, han vart lack jag slog han, han ville så gärna slå tillbaka, jag såg de på han, men SYND för han, de va massa folk ute haha. pucko.
vi hade endå kul, trots folket på mama africa så är ju musiken dunder och det var den som tog oss dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback