hussel

jag känner mej helt otaggad till blogg. bajsblogg.
jag känner mej bara taggad för två saker, få ett jobb och baka cupcakes, imorn ska jag baka.
de hade juvart nice om jag kunde säga desamma om jobb, men NJEEEEET funkante så.
tänkte iaf bjuda på lite bilder från den senaste veckan.

halloween var ju för övrigt en dunderkväll, jag va full som en kastrull.

ROCK THE BELLS




för övrigt så var rock the bells asbra, jag dog och de va helt magiskt och jag e helt såld, BRA BRA BRA!
alla va sjukt bra bra bra åh jag vet inte hur jag ska beskriva denna kväll för er som inte var där,
jag tror den helt enkelt var tvungen att upplevas!!

men som sgat imorgon blir de cupcakes, vet dock inte sorten än men de får ni se imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: seinabo

han snubben med I love haters kepsen va galet het på något sätt haha

2008-11-24 @ 14:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback