cupcakes

idag har varit ännu en tröök dag, men jag har iaf bakat cupcakes som jag sa igår,
det vert dundergoda, chocklad cupcakes, inte de bästa jag gjort til utseendet, men till smaken, whaa det bästa jag gjort, så här vart dem!

.
jag vet då att jag inte ska använda mej av dessa muffinsformar mer, de såg ganska skabbiga ut när de vart gräddade!
aah jag längtar typ tills nästa gång jag ska baka, inte så mycket för att äta sötsakerna, men de gör min lillebror så bra!
kul att baka är de då som attan!

Kommentarer
Postat av: sis

dem va ju superfina!!

2008-11-13 @ 20:49:02
Postat av: Anonym

dem va ju superfina!!

2008-11-13 @ 20:49:34
Postat av: Sarah

tycker de såg bra ut! mer muffins åt folket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback