21 november i gävle.

maah, jag var så taggad, nicole kom till gävle, jag kom till gävle och alex kom till gävle, vi skulle fira min kära (föredetta) klasskompis som fyllde år, de var trevligt, vi åkte ut till bomhus och förfestade, sen när vi kom till stan för att gå ut, avslutades ju så klart kvällen därför att jag e årets pucko nr 1, som vanligt.
jag hade "tappat" min plånbok med legg och visa, + att nicoles legg och visa låg däri.
va gör man? man krigar och hoppas på att den kanske ligger kvar i bussen så vi väntade i stan en timme på att bussen skulle komma tillbaka till stan, men nej där låg den inte, sen åkte vi tillbaka till busshållsplatsen och nej där var den inte.
vi skiter i och går hem för att äta och spärra våra kort, efter maten ska vi ta en cigg, nicole ska sätta på sej min jacka och tror ni inte att min plånbok ligger i ärmen på jackan?
så jävla typiskt mej. bläää.
men vi hade trevligt så länge det varade!





Kommentarer
Postat av: Nicoleeee

Jaa du det var lite jobbigt kan man säga men vi hade fan en rolig helj :D Thanx man !

2008-12-03 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback