uttråkadtjejpå.blogg.se

åååååååååååh jsg är så sjukt uttråkad.
ja jag gillar inte jul särskilt mycket och jag vill bara att någonting kul ska hända.
varför händer inget kul? och varför är ingen taggad till att göra något kul? typ kuka ur?
ja jag vet iaf att jag behöver kuka ur, men jag måste vänra tills torsdag för imorn e de julafton blablaBULLSHIT.
och ingen e taggad för att kuka ur på torsdag heller, jaja jag får väl kuka ur med mej själv om de e så.
SLUTA VA SÅ TRÅKIGA ALLIHOPAAAAAAAAAA
save me.

Kommentarer
Postat av: nett

jag är taggad på att fucka ur på torsdag..

haha känner desamma om julen asså..

Postat av: nett

åhh, så är du i sthlm haha!

2008-12-25 @ 12:46:57
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback