MISSING PERSON

nu är det så här mina vänner, att jag har en vän Ahmed, Achmed eller Achhhhhhhmed, ja enligt han spelar de väl ingen roll va du säger, han skiter i vilket, men så skall vi komma till saken.
Han är BORTA, ja eller så håller han sej borta från mej men jag väljer att tro på de förstnämda,
annars skulle jag bli lite ledsen i ögat.
ANYWAY, jag efterlyser honom nu, och om de skulle vara så att någon ser honom,
tveka inte gå fram och ge han en riktigt svidande bitchslap från mej och säg att det är dags att höra av sej för hans vän börjar bli något orolig, och förbannad, för de sist nämda är faktiskt troligast, karln gör så ibland, han bara försvinner.

 sist ´jag såg honom hade han dock långt hår i en toffs,
GIVE IT TO HIM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback