hola.

åhh nu var det ett tag sen jag skrev, igen.
har inte haft min dator då jag numera bor hos min gullunge alexandra, men nu har jag hämtat min kära dator, som vi saknat varandra!
ja, vad ska jag säga, Alex fick lägenhet i Bagis, och jag bor hos henne, vet dock inte hur länge men de är för tillfället iaf.
Jag tycker iaf att vi har mys måste jag säga!
Imorgon ska jag ta mej till arbetsförmedlingen dom vill ha ett möte med mej, vet dock inte va de kan vara bra för, dom har då aldrig gjort något för mej, men ja, de är väl bara att befinna sej där kl 10.00 imorgon bitti!
sen så tänkte jag baka cupcakes i veckan, vet dock inte vilka sorts, jag sa något om mjuk pepparkaka med vaniljfrosting till alex och hon lös upp! så de blir väl sådana eller om hon känner för att hon är sugen på något annat, blir väl måste så att hon äter och de som chillar hos oss, är ju inte dunder förtjust i sötsakerna, dock ääälskar jag att baka dom :)

Jag & Alex i Oschlooo, saknaree som attan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback